notaaa !

bukan sape-2

Saturday, September 14, 2013

ada adik pun macam.

hah nie sorang lagi masalah. budak takpenah bersyukur ada kakak mcm aku nie yg sanggup buat apa saje untuk dia. budak yang memang biadap dgn kakak dia nie. memang budak nie. kalo larh bunuh tue tak berdosa memang aku cincang jea budak nie. habes cerita. sampai macam tue sekali aku nak buat. boleh bayangkan betapa aku bengang gila. sumpah aku bengang gila dgn budak nie. sekolah jea pandai tapi akal takde. kerja nak melawan mama jea. eii sakit hati aku tgok. tadi boleh pulak melawan aku. haihhh. aku nie memang penyabar tapi sabar aku pun ada limit gak. dalam adik-beradik memang aku sorang je jenis yang sabar jenis yang boleh tolak ansur jenis yg senang buat itu ini. kalo yg lain haram. memang dyeorang nie. tak kenal lagi aku sape. tunggu ahh nanti. tunggu je. bayangkan aku baru umur 19 tahun aku dh tahu banyak benda dh. kadang-2 orang lain takthu buat aku dh boleh buat. betapa peritnya hidup aku nie. ape aku nak semua aku kena beli sendiri guna duit sendiri hasil titik peluh sendiri. tapi orang lain. humm ntahh. sumpahhh sakit hari kalo asyik mcm nie jea. humm

No comments: