notaaa !

bukan sape-2

Wednesday, February 13, 2013

teruskan larh bersabar....

assalamualaikummm. too many thing happens in my lifeee. seawal umur 18 tahun, aku dah terpaksa lalui mcm-2 yang kekadang luar dari kemampuan aku. tapi aku tetap redha walau ape pun yg terjadi. alhamdulillah, allah masih lagi bagi aku kekuatan untuk lalui semua ini. dan aku sangat bersyukur sebab dikurniakan seorang ibu yang sangat bertanggungjawab dan selalu menjadi tulang belakang aku utk lalui semua nie. kekadang aku terfikir kenapa aku yg diuji sebegini rupaa. kenapa tidak abg or kakak akuuu. zaman dyeorang sangat senang. tapi bile time akuuu. akuu kena berusaha sendiri untuk dapatkan semuanyee. hummm. takpelah, maybe sekarang aku bersusah payah, insyallah mase haddapan aku akan senang dan berjaya. amin :) now, aku cuti seminggu. tapi aku terpaksa kerja part time untuk tambah duit. hummm. nasib mama paham. tue pun dah cukup. yallah, semoga aku diberikan kekuatan selalu untuk hadapi semua niee. aminn :)

No comments: