notaaa !

bukan sape-2

Tuesday, December 4, 2012

semester 2 :)

assalamualaikum . alhamdulillah , masih diberi kesempatan untuk meneruskan study dalam semester 2 . hehe . all new . new classmates . new lecturer . new subject . new classroom . new environment . all is new bebehh . class baru nie hanya ade 3 orang jea lelaki . yang lain perempuan . kelas bapak diam ahh aku cakap . aku terasa macam duduk dalam gua . tahu arkk ? sumpah senyap gila-2 . dan aku tak rase benda nie akan berubah . maksud aku , nanti dah lama-2 pun . mesti kelas akan tetap diam . siot ahhh . aku nak section 10 yang dulu . yang riuh rendah . yang happy . erghhhh . dah larh time table macam ape jeaa . banyak giler gap . bapak dia larh weyhh . dah larh ade kelas malam . bullshit ahhhh . aku harap ade perubahan jadual dan jadual lepasnie lagi ohsemmm . arghhhhh . tahu takk , aku sekelas dengan crush aku . ahhh , nie tidak ohsem langsung siakkk . siotttt -,- semester nie aku ade 8 subjek sebab ade 1 subjek yang aku fail sem lepas . so , semester nie aku kena repeat . ohh , defukk betul . subjek aku xtarget gagal , dapat gagal . subjek aku target gagal . lulus dengan cemerlang pulak . arghhh . ini tidak adil tidak adil sama sekaliiiiiii -,- guess what . subjek yang aku failed tue , aku kena belajar dengan lecturer yang sama sem lepas . perghh , malu siakkk . nasib madam tue sporting . hahahah . sem kali nie , aku nak belajar betul-2 . kalo boleh . aku taknak repeat lagi . lagipun , subjek sem 2 nie agak tough jugak larh . jadual aku as student kali nie memang pack gilerr . memang takde mase nak berjimba ahhh . 3 kali ade kelas pagi . ohhh , tak ohsem tuee . nasib aku jenis senang bangun pagi . hahha . alhamdulillah , ade jgk housemate aku sama kelas dengan aku . hehehe . itu gembira betul . hahaha . sem nie no more playing . insyallah . i will struggle my best to get the best result soon . amin . gambetterr . chaiyok zainurr :)

No comments: