notaaa !

bukan sape-2

Tuesday, December 25, 2012

cuti seminggu.

assalamualaikumm . harinie 25 disember 2012 . bererti lagi 6 hari nak sambut tahun baruu . today is merry krismas . start sabtu sampai 1 januari , gua cuti . oyeahhh . ermmm , makngah dah selamat bersalin . bila ? 12 . 12 . 12 . cantik bukan tarikh tue ? hehe . alhamdulillah , makngah dapat baby girl . syukur sangat makngah dapat bersalin dengan mudah sekali . congrats makngah *shake hand* . atuk dengan nenek dari kelantan datang seminggu . tapi gua dapat jumpa 2 hari jea . sighh . sedih jea . tapi atuk janji bulan 2 nak datang lagi . *chicken dance* jadi , kedatangan atuk dengan nenek kali nie , gua banyak bawak g jalan-2 . hehe . gua bawak g jalan-2 . heehe .

sebenarnye gua buzy sekarang nie , gua buat part time . cari duit poket lebih sikit . nak bantu mama . gua terpaksa korbankan waktu tidur gua . humm . takpe , gua okey jeaa . cume mid term break nie jea gua tak kerja . jauh nak ulang alik dari rumah . mula-2 , gua tak bagitahu mama sebab takut . tapi hati tak tenteram bila tak bagitahu . so , bila dah bagitahu . mama okey jea . tak marah , malah mama sokong . alhamdulillah , lagipun bukan gua buat benda tak baik ken . heee . syukur . at least , dapat duit sikit nak bantu mama or untuk myself menabung . hehe . lagipun , kerja takde larh penat sangat . hehe . cume gua perlupandai bahagikan mas antara kerja dengan study . wish me luck ><

alhamdulillah dah sebulan kakak bernikah dan sebulam jugak kakak tak duduk dengan kami . sometimes bosan jugak sebab takde kawan nak sembang or gosip . tapi , nak buat mcm mane ken . kakak dah besar . heheh .

No comments: